Sari la conținut

Los Santos City Government


LSGOV - Public Affairs

Postări Recomandate

ljfvEql.png

 

 

DESPRE GUVERNUL LOCAL

 

 

Forma de Guvernamant

 

 

Orasul Los Santos are o forma de guvernamant tripolara, Primar-Consiliu-Comisie, dupa cum a fost adoptata de cetateni prin votare, pusa in vigoare in iulie, 1925 si reafirmata de o noua legislatie in in vigoare de pe data de 1 iulie, 2000. Functia de Primar, Consilier General si Procuror General, este aleasa din patru in patru an, prin votul cetatenilor. Cincisprezece persoane care fac parte din Consiliu, reprezentand cele cincisprezece cartiere, sunt alese de oameni, meximum doua mandate a cate patru ani. Persoanele care fac parte din Comisie sunt in general numite de primar, si supuse consiliului. Persoanele in functia de Director General a diverselor departamente sunt de asemenea numite de primar, si supuse consiliului. Toate persoanele in functia de functionar public, se afla la dispozitia legislatiei orasului.

 

Legislatia de guvernamant a orasului Los Santos este gasita in constitutia orasului, pentru prima oara adoptata prin votul cetatenilor in 1924, si pusa in vigoare in Iulie 1925, si ulterior modificata pe decursul mai multor ani. In 1999, a fost aprobata prin vot popular o noua consitutie, care se adreseaza guvernului local al noului secol. Constitutia se afla in functiune pentru un sistem municipal primar-consiliu, primarul reprezentand elementul executiv, iar consiliul, elementul legislativ. Masinaria guvernamentala contine aproximativ 42 departamente si birouri care sunt conduse de un Director General sau, de o comisie consultativa sau executiva numita de primar si sub rezerva aprobarii consiliului. Biroul Lucrari Publice este singurul birou permament. Scopul Consiliului Cartierelor, pus in aplicare in Iulie 2000, a furnizat crearea unui sistem de promovare publica in guvernarea orasului si a procesului de luare a deciziilor, pentru o mai mare responsabilitate in legatura cu nevoile locale.

 

 

Fondarea si Incorporarea

 

 

 

Steagul orasului Los Santos.

 

 

Primii locuitori ai orasului Los Santos au fost constituiti de 14 familii care numarau 44 de persoane. Ceremonia de fondare a orasului a avut loc pe data de 4 septembrie, 1781. In acel moment, colonelul Felipe De Neve, care este Guvernatorul Provinciei Spaniole Alta San Andreas, a numit orasului in mod oficial “El Pueblo de la Reina de Los Santosâ€.

 

Orasul Los Santos a fost incorporat pe data de 4 aprilie, 1850. In acel moment, avea o popularie de 1,610 locuitori si o suprafata de saptezeci km². Nu avea strazi pavate, trotuar, sistem de canalizare, sistem de iluminare, sau cladiri publice. Cetatenii se adunau in fiecare duminica pentru a spala si a curata strazile din fata caselor. Sistemul de iluminare era unul simplu, dupa cum detinatorii caselor care erau cu fata catre strazi, erau obligati sa ilumineze strada, timp de doua ore de la lasarea intunericului.

 

 

Los Santos, Astazi

 

 

Limitele orasului Los Santos

(Sursa: Department of Public Works Bereau of Engineering)

 

 

In zilele noastre, Los Santos are o populatie de aproape patru milioane de locuitori, si o suprafata de o mie doua sute patru km², 19,077 km² constituiti de strazi, un sistem public de apa si canalizare, si energie adusa din munti de la distante de sute de km., sute de structuri publice de diferite tipuri. Felinarea care odata stateau agatate la usile caselor, au fost inlocuite cu corpurile de iluminat. Casele au fost inlocuite cu cladiri moderne, iar politia locala si comunitara, precum si departamentul de pompieri, au dobandit o inalta calificare, cu echipamente performante, si forte municipale bine organizate, terasele mlastinoase au fost dragate, pentru ca porturile Wilmington si San Pedro sa devina unele dintre cele mai aglomerate porturi din lume.

 

 

Interesul Cetatenilor

 

Guvernul local interactioneaza cu dumneavoastra mai frecvent decat orice alta agentie guvernamentala, federala sau statala. Guvernul local furnizeaza apa si energie, pune la dispozitia dumneavoastra servicii de ambulanta, paza si protectie si salubritate, are grija de strazile pe care va plimbati sau conduceti, mentine si furnizeaza locuri de parcare si alte servicii esentiale cetatenilor. Cu alte cuvinte, guvernul local Los Santos este o imensa corporatie, cu aproape patru milioane de actionari — al doilea cel mai mare oras din Statele Unite. Acest oras, in care si tu esti un actionar, este implicat in afaceri de peste cateva miliarde pe an.

 

ATRIBUTII SI DEPARTAMENTE

 

 

Executiv

Grupul executiv / executivul supravegheaza guvernul in totalitate, aceasta este bransa /executiva/ care poate administra, modifica sau altera departamente & proceduri in mod direct fara aprobarea cuiva.

 

Management

Managementul / managerul are grija ca cele trei birouri, administrativ, public, uman sa aibe o functionare corespunzatoare din punct de vedere legal, juridic & civil.

 

Sefi Departamente & Sefi Adjuncti

Sefii de departamente au ca responsabilitate munca departamentului individual pe care acesta il conduce & administreaza temporar pana la termenul executivului & managementului.

 

 

 

  • Biroul Primarului:

 

Department of Public Affairs: Este primul departament din intregul guvern. Un departament strict coordonat de primar orasului Los Santos. Totul sta la baza publicitatii si totodata este metoda directa de contact a cetatenilor cu Primarul. Toate noutatile si noile ordine, legi, vor fi publicate de redactorii acestui departament.

 

 

  • Biroul Serviciilor Publice:

 

Department of Public Works: Este un departament foarte important din punct de vede muncitoresc. In acest departament sunt evaluate problemele tehnice a orasului si sunt remediate cu ajutorul echipei de coordonare si a fortelor de munca. Departamentul este dedicat total mentinerii infrastructurii orasului cat si a zonelor din jurul acestuia.

 

Department of Transportation: Are ca rol oferirea unui transport placut si curat cetatenilor orasului, din anumite rute evidentiate. Transportul oferit de acest departament este gratuit.

   

City Council: Reprezinta o autoritate administrativa formata din primar, vice-primar si consilieri alesi. Acest consiliu se intalneste periodic pentru a dezbate probleme locale si pentru a discuta diverse proiecte.

 

 

  • Biroul Administratiei:

 

Department of Licensing: Este un departament al bireoului de administratie central ce se ocupa cu functionarea si acordarea licentelor afacerilor private, avand jurisdictie in Los Santos, cat si in orașele satelit din jurul acestuia. Scopul acestui departament este acela de a furniza licentele corespunzatoare fiecarui tip de afacere, an functie de activitatea desfasurata in aceasta, cat si cu supravegherea calitatii servicilor oferite.
   
Department of Welfare:  este biroul guvernamental central ce se ocupă cu bunăstarea cetățenilor, protecția muncii, supravegherea standardelor medicale.  Scopul acestui departament este acela de a verifica fiecare inteprindere / departament pentru a se asigura ca sunt un mediu sigur atat pentru angajati cat si pentru cetateni.

 

 

  • Biroul Resurselor Umane: 

 

Department of Internal Affairs: Este un departament condus de conducerea guvernului. Acest departament are ca scop examinarea si investigarea posibilelor fraudari ale legii, abuzurilor angajatilor cat si a abaterilor profesionale. Internal Affairs poate interveni si in cazuri de comportament inadecvat sau comportament criminalistic. Intr-o alta ordine de idei, Internal Affairs mai poate fi numita si "Divizia Interna de Investigatii", "Inspectoratul General" sau "Oficiul de Responsabilitate Profesionala".

 

 

SENATUL STATULUI SAN ANDREAS

Senatul este o bransa legislativa din Guvern. Este aici pentru reprezentativii tuturor statelor atunci cand acestia vor sa propuna o noua legislatie, sa intre in disctutii argumentative si sa voteze asupra legilor sau constitutiei. Legislatura de stat este comprimata din reprezentativi individuali, membrii ai altor agentii sau cei care au fost selectati sa reprezinte un district din Los Santos, fiecare membru avand cate un vot la dispozitie si cate o anulare. Noua legislatie afirma faptul ca majoritatea (adica 50% in favoare) unde legile ca sa poata fi trecute mai departe, are nevoie de 3/4 sustinere majoritara. Guvernatorul statului San Andreas, Polaris Novxerses, isi rezerva dreptul de a anula / accepta si a inregistra orice motiune de urgenta care trece prin departamentul legislaturii de stat.

 


 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...