Salutare!
Cu toate ca ne aflam intr-un moment delicat, moment de care suntem cu totii constienti si pe care il acceptam, va asigur si va garantez ca aceasta comunitate va continua si se va redresa. Am citit fiecare reply din acest thread si vreau sa va transmit ca intreaga conducere a comunitatii cunoaste adevaratele probleme si incercam sa luam deciziile corecte si obiective, bazate in totalitate pe feedback-ul vostru.
Chiar daca majoritatea raspunsurilor din acest thread nu sunt sustinute de adevar si au la baza frustrari personale, cativa chiar au incercat sa vina cu sugestii si au demonstrat ca isi doresc cu adevarat ca acest server sa se redreseze. Voi formula un raspuns prin care incerc sa cuprind tot ce va doare si sper ca voi cuprinde fiecare nemultumire/sugestie/problema pe care v-ati exprimat-o, incercand sa va lamuresc din punctul nostru de vedere, al conducerii, respectiv al Staff-ului.
Prima chestie este legata de Faction Management. Cum ca Leadership-ul comunitatii se baga peste conducerea FM, sau ca daca un membru FM vrea sa implementeze ceva, are nevoie de aprobarea conducerii. UN LUCRU TOTAL FALS! Head of Factions a fost desemnat de Management-ul comunitatii, iar din ziua cand a fost instalat in aceasta functie, a avut mana libera si control total asupra echipei FM, alaturi de asistentii sai. Nu a existat niciodata ca un membru din Management sa-i interzica ceva sau sa-i puna bete in roate, sau sa-l traga la raspundere cu ceva. Ce ma mira pe mine, este ca aceasta aberatie vine din partea unui fost membru Staff si FM, membru care dupa cateva zile de cand a intrat in Staff, a zis ca nu mai are timp de functie (dintr-o data). Tipic romanesc! Dupa aceea, am citit ca sunt aceleasi persoane in FM. Aceleasi persoane de unde? Uitati-va ce persoane sunt in acest moment in FM si dupa lasati reply-uri aici. Problema a fost ca majoritatea nu si-au dat interesul cat trebuia, iar munca a fost facuta de 3-4 doar. Si au fost rotiti si schimbati de cateva ori, insa nu s-a ajuns la o echipa completa de oameni implicati 100%. Dar sa spuneti ca sunt aceeasi, mi se pare ceva... Ma rog. Dupa am citit ceva de genul ca nu s-a schimbat nimic fata de era samp. Din cate stiu eu, totul sistemul FM este schimbat fata de ce era pe samp. Asadar, chiar nu pot intelege la ce schimbare ma referiti sau cine v-a oprit sa faceti voi aceasta schimbare.
A doua chestie a fost ceva de genul ca nu incurajam creativitatea si ideile noi. Ca unii playeri au acelasi roleplay si caractere de pe samp. Cred ca asta trebuie scrisa intr-un apel de urgenta la adresa jucatorilor, nu la adresa conducerii. Nu cred ca asta e problema. Ca din cauza lui X ca are acelasi nume ca pe samp, scade serverul. Din nou, tipic romanesc.
A treia chestie se refera ca unii membri Staff sunt incapabili. De ce? Ca iau ask-uri si re-uri. Doamne. Toti membrii au fost alesi in urma aplicatiilor si votati de intreaga conducere a comunitatii. Unii castiga voturi ca sunt activi, altii ca pot aduce un plus echipei FM, altii ca au experienta, altii ca vin cu un suflu nou. Insa toti trebuie sa aiba o aplicatie prin care sa demonstreze ca isi doresc cu adevarat acel loc. Sau am mai citit ca membrii Staff intra pe pile. Cred ca le trebuie ceva pile ca sa intre in staff, la cati am fost in management si la cati au drept de vot la aceste aplicatii. O alta frustrare fara esenta.
A patra chestie este despre script. Sisteme incomplete, buguri, sisteme lipsa etc. Acesta este un subiect in care aveti perfecta dreptate si ne asumam in totalitate vina. Cu toate astea, se lucreaza zi si noapte, pentru a face lucruri noi si a rezolva problemele existente. Suntem singurul server existent pe acest mod de hard-roleplay si nu e tocmai usor. De la deschidere, s-au bagat update-uri constante si s-a facut tot ce ne-a stat in putinta, iar in continuare se lucreaza la lucruri noi. Avem o echipa buna de Developeri, chiar foarte buna, insa nu sunt angajati full-time ai comunitatii noastre. Atat va rog sa intelegeti. Absolut toti avem alte responsabilitati mai importante. Scoala, facultate, liceu, job, probleme, suparari etc. Va rog doar sa le acordati timp si sa-i apreciati pe oamenii acestia, si nu-i mai judecati, pentru ca muncesc ore intregi ca sa avem noi pe ce ne juca. In schimb, veniti cu sugestii si va asigur ca daca sunt complete, se vor implementa mai devreme sau mai tarziu.
A cincea chestie care mi-a ramas in minte este ca managementul este inexistent. Managementul nu a fost niciodata inexistent. Nici pe forum, nici pe Discord, nici In-Game. Si daca vreti, va si pot spune cate ore au In-Game Hatake sau Buby, sau cate reply-uri am eu sau Silver pe Discord-ul staff-ului. Totodata, daca ati vazut, am creat un poll pe Discord pentru a ne imbunatati relatia. Sper ca e o varianta potrivita si ne vom apropia mai mult prin asta.
A sansea chestie a fost despre thread-ul trecut. Ca s-a inchis in bataie de joc, fara sa facem nimic de acolo. Ciudat. In urma acelui thread, s-au marit sloturile furniture considerabil, monedele se pot transfera pe market, au fost adaugate case si biz-uri la liber, s-a creat Event Team si a fost organizat si primul event, s-a creat echipa de Media.
A saptea chestie care mi-a ramas in minte e ca majoritatea au masini tunate si sunt plini de tatuaje. Asa este, iar pentru asta vom infiinta echipa Roleplay Quality. Lucram la definirea ei si atributiile exacte pe care le va avea. Speram sa fie o miscare buna.
Imi pare rau daca am omis ceva, sunt sigur ca nu am cuprins tot. Dar pentru asta, si pentru a ne imbunatati relatia vom crea acel thread unde va fi conversatie directa Leadership-Playeri. Thread unde va vom raspunde la orice intrebare si va indrumam sa veniti cu solutii si sugestii clare. Nu bazaconii, cum au facut-o unii aici.