Sari la conținut

kolesnikov

Retired Staff
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  1. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui Balthasir în Off topic
    Caut persoane pentru un crew de rusi. Putem discuta detaliile in privat, astept mesaj.
  2. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui Random_Player în Reclamații sancționate
    Salut. Am discutat cu inca un administrator in legatura cu reclamatia actuala. Inainte sa ne pronuntam direct, as vrea sa spun ca acuzatia de cheating nu poate fi luata in considerare deoarece nu exista suficiente dovezi. Este o fereastra foarte mica de timp in care se intampla lucrul respectiv si nu putem trage o concluzie doar de acolo. In schimb, acuzatia de deatchmatch este valida. Acuzatul nu are motiv sa deschida focul asupra altor persoane doar pentru ca acestia se comporta suspect, chiar daca s-a intamplat in interiorul teritoriului factiunii lor. Nu poti sa tragi focuri de avertizare si dupa sa te astepti ca respectivii sa se conformeze cu ceea ce spui tu, indiferent de situatie. Faptul ca au deschis focul de arma inapoi nu justifica decizia voastra de a deschide focul initial. Dialogul dintre voi doi confirma ca cei doi nu faceau altceva decat sa se plimbe prin cartier. Nu suntem in Juarez sa avem grija la fiecare masina suspecta care trece prin zona sau mai ales, sa plecam in urmarirea acesteia atunci cand stim ca exista risc de pericol. Nici in zonele de conflict din realitate nu se actioneaza asa la masinile suspecte. Cu acestea spuse, actiunea corecta ar fi fost ca voi sa ramaneti pe loc, cu arma, si sa asteptati urmatoarele actiuni ale respectivilor, in niciun caz sa plecati in urmarirea lor. Din nou, argumentul este ca v-ati simtit pusi in pericol si de asta ati initiat urmarirea. Daca intr-adevar aveati aceasta dorinta, ati fi ramas in cartier si ati fi fost cu ochii-n patru la ce urmeaza sa se intample acolo. De aceea, Kurt Waltz primeste 60 de minute adminjail pentru deathmatch. In viitor, sanctiunea aceasta se va lua in considerare la gradul de gravitate al intamplarii respective. Rugam acuzatul sa aiba mai multa grija pe viitor.
  3. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui Random_Player în Reclamații sancționate
    Salut. Am discutat cu inca un administrator in legatura cu reclamatia actuala. Inainte sa ne pronuntam direct, as vrea sa spun ca acuzatia de cheating nu poate fi luata in considerare deoarece nu exista suficiente dovezi. Este o fereastra foarte mica de timp in care se intampla lucrul respectiv si nu putem trage o concluzie doar de acolo. In schimb, acuzatia de deatchmatch este valida. Acuzatul nu are motiv sa deschida focul asupra altor persoane doar pentru ca acestia se comporta suspect, chiar daca s-a intamplat in interiorul teritoriului factiunii lor. Nu poti sa tragi focuri de avertizare si dupa sa te astepti ca respectivii sa se conformeze cu ceea ce spui tu, indiferent de situatie. Faptul ca au deschis focul de arma inapoi nu justifica decizia voastra de a deschide focul initial. Dialogul dintre voi doi confirma ca cei doi nu faceau altceva decat sa se plimbe prin cartier. Nu suntem in Juarez sa avem grija la fiecare masina suspecta care trece prin zona sau mai ales, sa plecam in urmarirea acesteia atunci cand stim ca exista risc de pericol. Nici in zonele de conflict din realitate nu se actioneaza asa la masinile suspecte. Cu acestea spuse, actiunea corecta ar fi fost ca voi sa ramaneti pe loc, cu arma, si sa asteptati urmatoarele actiuni ale respectivilor, in niciun caz sa plecati in urmarirea lor. Din nou, argumentul este ca v-ati simtit pusi in pericol si de asta ati initiat urmarirea. Daca intr-adevar aveati aceasta dorinta, ati fi ramas in cartier si ati fi fost cu ochii-n patru la ce urmeaza sa se intample acolo. De aceea, Maximilian Kuhn primeste 60 de minute adminjail pentru deathmatch. In viitor, sanctiunea aceasta se va lua in considerare la gradul de gravitate al intamplarii respective. Rugam acuzatul sa aiba mai multa grija pe viitor.
  4. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui Random_Player în Reclamații sancționate
    Reclamatie in discutie la nivelul administratorilor. Inchisa pe moment.
  5. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui eduard în Arhivă
    @ William the Conqueror raspuns la comentariul tau: "In prima faza, pana sa gasiti doi youtuberi sa ne ajute, scapati de povara cu master account" Deja ne-am gandit la asta si am incercat. S-a incercat asta chiar si inaintea deschiderii serverului in aprilie. Majoritatea au refuzat. Au fost contactate persoane mari insa in zadar. Majoritatea refuza pentru ca au deja parteneriate si multi dintre ei nu vor sa promoveze text-based roleplay. "Introduceti o linie de model roleplay pe register, adaugati acolo cateva idei si lumea sa scrie iar apoi va convingeti ca numele sunt okay. Multi va zic, sunt plictisiti si blocati de master-account, trebuie sa scrie o gramada, nu sunt capabili sa inteleaga, copiaza aiurea de pe internet niste termeni si nu vor intelege ideea de roleplay niciodata." Deja avem in plan asta. In momentul actual, avem o echipa de playeri si staff care se ocupa de creearea ghidurilor pentru incepatori. Ne-am facut un roadmap, pe care il urmarim. Momentan am terminat cu Starter Guides si urmeaza cele pentru roleplay general (factiuni, tipurile lor si asa mai departe). "Introduceti cum era in lumea veche, register in game, cu niste modalitati sa putem intelege roleplay-ul unora, sa fie free to entry, echipa de testeri sa pregatita sa verifice cererile si apoi sa-i trimita pe forum sa citeasca notitele cu roleplay. Avem deja in plan mutarea inregistrarii in joc. Pe site vom avea doar UCP, insa inregistrarea va fi facuta pe joc, pentru a elimina zidul de text si de timp depus in creearea unui cont. Vom avea in plan sa cream o inregistrare simpla dar eficienta, o inregistrare care va motiva playerul sa invete pe joc mai mult decat sa copieze definitii random de pe internet. Momentan ideea asta ramane sa fie conceptualizata insa suntem siguri ca o vom pune in aplicare in viitorul apropiat. Avem o echipa restransa de developeri si trebuie sa avem grija de cum lucram ca sa nu punem prea multa presiune pe acestia. "Adaugati material roleplay sub forma de ghiduri part I, II, III, etc unde lumea citeste toate alea si capata putina experienta." Dupa cum am zis, avem deja in plan mai multe tipuri de ghiduri, in functie de complexitatea fiecaruia. Exista Starter Guides si de aici urmeaza cele pentru factiuni, tipurile factiunilor si asa mai departe. Vom explica clar ce inseamna development, ce semnifica un caracter bine construit si cum se face unul. "Suntem in 2022, nici eu, nici tu, nici nimeni nu vrea sa ramana pe joc sa farmeze, sa piarda zeci de ore aiurea. Oferiti jucatorilor boost-ul de inceput, alea 20 de ore, plus o suma de bani buzunar. Da, vor sume mai mari de bani, sa se angajeze in factiuni guvernamentale, primarie, politie, pompieri, etc. Vor sa aiba droguri, bani, sa fie smecheri? Sa interactioneze in factiuni ilegale. " Sunt de acord, insa aici trebuie gandit inainte. Dupa ce vom rezolva treburile importante pentru newbies, vom trece la urmatorul capitol, acela fiind stabilitatea serverului in general. Aici intra economia, grind-ul, afacerile si asa mai departe. Salut. As vrea sa-ti aduc in discutie punctul meu de vedere care vine din partea unuia care a intrat in staff acum o luna. Pana acum, gandeam si eu la fel ca tine: de ce nu vor sa restructureze staff-ul de la zero? Pentru ca nu este posibil. Lucrurile astea vin in timp. Daca era in puterea mea, as fi lasat la liber un staff ales doar de playeri doar ca sa vad rezultatele acestuia intr-o luna de la formarea acestuia. Iti garantez ca nu ar fi aratat rezultate bune. Si spun asta pentru ca am facut saltul de la tester la administrator senir din motive necesare, a fost o reforma in staff si s-au pus noi persoane in anumite pozitii pentru a eficientiza la maxim evolutia serverului si totusi, chiar si cu cunostintele mele de roleplay (pe care unii playeri le au mai mult decat mine) tot nu m-am simtit pregatit pentru administrare. Am avut un start greu si am invatat mai mult abia spre momentul la care scriu acest comentariu. Inca invat. Vorbind de evolutia serverului, consider ca rezultatul asta se va vedea in viitor. Decizii se iau, la activ, din partea managerilor si din partea administratorilor mari. Da, exista probabil persoane nepregatite si cu asta sunt de acord. Insa ca sa faci o restructurare completa in staff asta din pacate implica niste detalii pe care majoritatea nu le inteleg. De curand a fost o neintelegere in staff. Noi, administratorii seniori+ am avut impresia ca nu avem loc de schimbare fara implicarea unui manager. Am crezut ca nu putem lua decizii pentru comunitate deoarece trebuia sa asteptam raspunsurile managerilor care nu prea veneau deloc. Insa intr-un final am tinut o discutie si am ajuns la ideea ca de acum incolo, cei care sunt in staff si vor sa faca schimbari, au unda verde inainte. Si schimbari s-au facut. Am venit cu mai multe idei care sunt in proces. Unele sunt mai greu de pus in practica, altele mai usor de pus in practica. In ultima saptamana am reformat faction management-ul cu persoane care sunt active in factiunile de pe server, am restrictionat zona pentru un roleplay interactiv mai usor intre playeri. Urmeaza un proiect care vizeaza partile ignorate pana acum si anume, incepatorii. Proiectul tine sa faciliteze inregistrarea pe server cat mai usor si sa pregateasca playerul care intra de roleplay inainte sa intre pe server. Schimbari in staff se fac. Proiecte se fac. Este timpul sa facem asta si in randul playerilor. Veniti cu sugestii si le vom lua in calcul. Staff-ul este o problema pe care eu nu o vad sa fie rezolvata prea curand deoarece asta implica relatia dintre playeri si staff, si relatia asta nu a fost niciodata decenta. Si nu, nu a fost niciodata decenta pentru ca staff-ul este nasol, ci pentru ca playerii in general au o atitudine mai ignoranta fata de persoanele acestea. Unii sunt justificati sa aiba o astfel de atitudine, insa altii fac asta doar din frustrarile pe care le au fata de server in general.
  6. kolesnikov a postat o postare într-un subiect în Informaţii despre facțiuni
    ROMANIA ROLEPLAY — FACTION MANAGEMENT Turf map-ul oficial al facțiunilor De reținut: facțiunile deschise în perimetrul South Central trebuie să nu interfereze cu teritoriul altor facțiuni. O facțiune nu poate fi deschisă pe teritoriul alteia. PENTRU A ADERA LA TURF MAP-UL ORIGINAL AL SERVERULUI TREBUIE SĂ: Înainte să trimiți cererea pentru aderare, asigură-te că facțiunea ta are minim șapte (7) zile de activitate. Pentru a adera la turf map, trimiteți un mesaj către @ Loera ATENȚIE: Avand în vedere situația serverului, vom permite facțiunilor deschise să adere la turf map fără să aibă activitate timp de o săptamană. Această cerință va fi impusă atunci cand vom reveni la un număr stabil de playeri.
  7. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui furt wins în Arhivă
    Salut. Cererea ta de inapoiere a fost acceptata. Vei primi compensatie pentru bunul pierdut in urma noilor regulatii. Ia legatura cu un administrator senior+ ori in privat pe Discord, ori in joc.
  8. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui kolesnikov în Arhivă
    Acceptata. O vom implementa in urmatoarele zile.
  9. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui kolesnikov în Arhivă
    A fost luata in considerare ideea cu countryside, ba chiar din contra, aveam sa pun aici optiunea pentru Paleto Bay insa am ajuns la concluzia impreuna cu alti membri ai comunitatii ca o zona de genul ar fi foarte restrictiva din punct de vedere al factiunilor. Totodata, pe langa astea este nevoie de script in plus pentru lucruri de la zero, SASD, mutarea Fire Department si mapping etc. pentru toate acestea. Joburile iar mutate, refacute sa fie pentru zona respectiva. Sunt de parere ca ar trebui sa ramanem cu scriptul pe care il avem acum si doar sa adaugam incepand de acum incolo. Urmeaza sistemul de lockpick care cuprinde sistemul de case si masini, la un loc. Dupa asta, vor fi alte lucruri in ordine si tot asa. South Central ramane varianta cea mai ok cel putin pana se pune serverul pe picioare. Dar pana atunci macar sa avem unde sa facem roleplay macar 50 de persoane daca nu mai mult de 100, lucru care este foarte posibil in South Central.
  10. kolesnikov a postat o postare într-un subiect în Arhivă
    ROMÂNIA ROLEPLAY — HOME OF ROLEPLAY SINCE 2011 Sporirea Interacțiunilor Între Facțiuni Salut! În urma mai multor sugestii, am luat în considerare limitarea zonei de role-play într-un loc mai restrans unde putem face roleplay chiar si cu cincizeci de jucatori. De asta, am considerat că ar trebui sa întrebăm comunitatea si sa stabilim un loc unde am vrea sa ne gasim cu totii la roleplay. Totodată, aici se vor găsi afacerile și casele în mare parte, evenimentele și asa mai departe. Astfel că, am luat în considerare o zonă pe care o găsim potrivită pentru situația de fată, si anume: South Central. A doua optiune este aceea de a rămane în situația actuală, fără o zonă desemnată drept "centru" și să rămana la latitudinea playerilor. In ce constă limitarea zonei de role-play? În primul rand, trebuie să întelegem că limitarea aceasta nu înseamnă literalmente, accesul blocat în afara zonei respective, nu. Facțiunile după cum am scris și mai sus, vor avea drept de deschidere în afara zonei respective, însă vor fi îndemnate să o facă pe teritoriul desemnat. Totodată, vom lăsa casele cu prețul lor original să poată fi cumparate direct din joc. Vom elimina cererile pentru case. Fiecare casă din zona respectivă va avea prețul ei real și atunci cand veți avea banii pentru a o cumpăra, o puteți face și fără cerere. în plus, afacerile vor fi mai benefice pentru playeri. Vom avea restaurante, baruri și altele într-o zonă restransă unde pot fi gasite mult mai ușor pentru ca playerii sa poata interacționa. Cu această schimbare, vom muta și spawn-ul playerului in South Central la locul din imaginea din dreapta. Motivul pentru care dorim să mutăm zona și să influențăm facțiunile să facă roleplay aici este acela de a avea interacțiune între playeri mult mai ușor. Momentan, pe o harta așa de mare ca cea originala din GTA 5, nici la 500 de playeri nu ne vom putea găsi. Luăm asta în calcul mai ales cand vorbim de începători, lucru care contează cel mai mult în această problemă pe care o avem. Limitarea zonei de role-play va motiva jucătorul nou să rămană pe server atunci cand vede mai multe facțiuni la colțul spawn-ului, va fi motivat sa vadă ce se întamplă. Totodată, jucătorul nou va fi pus aproape instant într-un scenariu role-play, avand în vedere că activitatea din zona aceasta va fi mult mai sporită față de înainte. Cum rezolvăm afacerile și casele actuale care sunt în afara zonei respective? Simplu, Staff-ul vă va restui fie o sumă de bani, fie vă va ajuta să vă mutați proprietatea într-una la alegere, undeva în South Central, atata timp cat seamănă cel puțin cu cea veche. Cum facem asta? Prin cereri de inapoiere (mai multe detalii în curand). Veți fi nevoiți să formați o aplicație de înapoiere, după un model anume și noi vom răspunde cat se poate de curand. Alte detalii legate de proiect: Casele după cum am zis, vor rămane la liber. Le puteți cumpăra direct din joc. Cererile pentru case sunt eliminate complet. Facțiunile vor fi obligate să se dechidă doar în perimetrul zonei South Central. Atenție! Asta nu înseamnă că nu puteți ieși din South Central. Nu, doar că veți avea facțiunea bazată pe teritoriul acesta deoarece vrem să creștem nivelul de interacțiune dintre playeri. Afacerile vor fi amplasate în zonă, însă vor ramane activ cu cerere pe forum. Considerăm asta o necesitate avand în vedere că o afacere poate duce ușor la situații pe care dorim să le evităm (cineva nu este experimentat încat să dețina un club întreg pe care se vor baza și alti playeri ș.a.m.d.). Astfel că v-am explicat ideea de bază a proiectului, chiar dacă în privirea noastră pare o sugestie destul de bună pentru situația noastră, tot am dori să știm opinia publică. Sunteți de acord să adăugam această sugestie sau nu? În cazul în care nu, așteptam și alte sugestii cu care putem crește serverul la alt nivel. Multumim de implicare.
  11. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui eduard în Arhivă
    Casele lasate la liber. Crearea unei echipe care va intra in joc si va evalua casa in cartierul respectiv in functie de pret. Echipe care sa se ocupe de reclamatii si reevaluari, fixe si active. Ati vazut o reclamatie? Ati luat-o si ati raspuns. Head of Staff activ pana revine Porto, din cate stiu, este inactiv pana in iulie deci trebuie sa fie cineva care face si ia actiuni in baza echipei.
  12. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui Dr. Walter Bennet în Arhivă
    Inchis. Sunt mai multe chestii de discutat si in ultima perioada topicul nu a mai avut nimic bun de spus. Schimbari o sa fie, in puterile noastre pe care le avem, o sa fie. Vom reveni cu mai multe detalii in curand. Serverul o sa ramana deschis chiar si cu zero playeri. Vom profita de perioada asta pentru a imbunatati lucrurile, astea care tin de staff, starea generala a serverului si sistemele ei, scriptul si asa mai departe. Vom incerca sa imbunatatim si relatia cu playerii deoarece nu exista si sunt de parere ca ar trebui sa comunicam si sa ne intelegem intre noi ca sa putem face ceva. Nu vrem sa promitem, ci doar speram ca vom reusi sa punem lucrurile asa cum trebuie incat playerii sa revina. Vom tine cont de anumite sugestii care au fost scrise aici si va vom cere parerea in legatura cu altele. Cel mai probabil vom face un topic in viitor in care va vom intreba in legatura cu anumite lucruri pe care le vom schimba. Multumim de implicare.
  13. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui furt wins în Arhivă
    Reclamatia se retrage. Partile implicate au fost de acord pentru avoid.
  14. kolesnikov a răspuns la postare într-un subiect lui Dr. Walter Bennet în Arhivă
    1. Turf map am implementat, am trimis mesaj privat catre lideri si pana acum am primit doar doua raspunsuri. Nu putem si nu vom limita niciodata factiunile sub niciun fel, mai ales cand vine vorba de tipul acestora. 2. As sustine ideea daca ar ajuta la aducerea de noi playeri pe comunitate. Fa o sugestie in detaliu la sectiunea respectiva ca sa o putem discuta pe indelete. 3. Nu am inteles in mare parte ce ai scris. Te referi ca factiunile legale sa aiba lideri cu alt istoric fata de cei pana acum? Daca da, afla ca asta deja am facut si Mahitto a fost prima persoana, care apropo, a fost huiduita si jignita atunci cand a fost aleasa ca persoana pentru GOV. La alte factiuni nu s-au gasit persoane. Nu putem alege chiar pe cineva fara experienta cu speranta ca o sa faca, pentru ca nu o sa faca. Este lipsa de playeri cu experienta in astfel de domenii, nu este alegerea noastra sa punem doar "veterani" in functie, este lipsa de playeri care cauzeaza asta. Cat despre faza cu staff-ul, vine acelasi argument: bagi pe cineva care are istoric in denigrarea comunitatii, comportament irascibil sau bagi pe un veteran care poate nu este cel mai actualizat dar isi va face treaba? 4. Din nou, Faction Management nu va limita sub nicio forma existenta factiunilor ilegale. Ele vor ramane intotdeauna la liber, la alegerea fiecaruia. Pana la urma ne jucam ca sa facem roleplay cu ce vrem, nu sa fim fortati sa facem parte dintr-o factiune care nu ne place. 5. S-a incercat. Au fost apeluri chiar si catre youtuberi mai mari insa nu s-a raspuns. In general, am fost ignorati iar altii au spus ca nu exista interes pentru un server care se bazeaza pe text ca baza de comunicare.
  15. UPDATE — 6/6/2022 Deschiderea si inchiderea unei factiuni Orice individ care ia decizia de a inchide factiunea pe motive out of character, isi va asuma responsabilitatea de a nu mai deschide o factiune timp de trei zile de la data in care cea anterioara a fost inchisa. In cazul in care factiunea nu a avut o activitate de cel putin o saptamana (7 zile), interdictia va fi marita la doua saptamani. Cu o astfel de regula, putem evita factiunile care sunt deschise doar de dragul de a fi deschise si asa vor avea drept de deschidere doar persoanele serioase.